Lesesalen i Stavern åpner snart

På grunn av utskiftning av rør måtte vi dessverre stenge lesesalen i Stavern fra 3. mai. Arbeidet har tatt lenger tid enn først antatt, men nå er det snart klart for gjenåpning.

I disse ukene har vi dessverre ikke kunnet tilby stille lesesalsplasser i Stavern. Men om du har mulighet til å ta turen inn til Larvik, har vi mange sitteplasser der man kan sitte og lese på hovedbiblioteket i Nansetgata 12. Vi tilbyr også en liten lesesal med to plasser, disse kan ikke reserveres så her er det førstemann til mølla. I tillegg har vi noen små møterom/grupperom som kan reserveres. Dette finner du mer informasjon om her:

På biblioteket i Stavern er det dessverre ikke mulighet for å sitte med studier nå.

Book 4126483 1920