3.desember: Julens magasiner og tidsskrifter

Siv bruker tjenesten Pressreader nesten daglig, og hun vet akkurat hvordan du kan få litt god julestemning.

Tidsskriftene våre kommer som regel ut med gode og stemningsfulle nummer nå før jul. Du kan lese om alt det som julen innebærer, om julehygge og julestemning, om julematen og julens håndarbeider, eller få tips til julegaver til liten og stor. Eller noe helt annet. Tidsskriftene gir deg et mangfold som alltid.

På biblioteket har vi abonnement på en hel del tidsskrifter og blader, og disse kan du låne med deg hjem med unntak av den aller siste utgaven. Den skal alltid finnes her på biblioteket, slik at du kan kose deg med den mens du er her på besøk. Tidsskrifter og aviser finner du inne i bibliotekkafeen vår.

Pressreader er en digital tjeneste som gir tilgang til over 7000 aviser og tidsskrifter fra mer enn 120 land på over 60 språk! Du har gratis tilgang til alt dette, og du kan også ha denne tilgangen hjemmefra. Tidsskriftene kan leses på både telefon, nettbrett og pc. Spør oss om hvordan, så hjelper vi deg gjerne i gang.

258188593 700618598008831 7748026375562677981 N