Det graves og graves i Stavern

Nå blir det gravearbeider i gata utenfor biblioteket vårt i Stavern. MEN det vil bli mulig for alle bokelskere å komme seg inn på biblioteket likevel!

De graver midt i veien, og lager en passasje på sidene. Der kan du spankulere forbi og komme deg i sikkerhet inn blant bokhyllene våre.

Det blir nok en del støy mens de holder på med gravearbeidet, men fortvil ikke! Vi har en egen lesesal i Stavern (Johan Ohlsensgate 8). Der er det 12 leseplasser som du kan bruke hvis du vil ha det litt roligere.

Tilgang til lesesalen får du via appen Danalock etter at du har registrert deg. Og registrering gjør du på biblioteket i Stavern i bemannet åpningstid.

Velkommen innom, enten du spankulerer, hopper eller går.

En blid bibliotekar står i døra og ønsker velkommen inn på biblioteket i Stavern. Foto: Larvik bibliotek