Endring av bemanna åpningstid

Fra 1. september bemanner vi Larvik bibliotek fra kl 9 på hverdager, - men du kan komme inn tidligere ved å benytte deg av meråpent bibliotek.

Larvik bibliotek er et meråpent bibliotek (du kan låse opp døren med ditt lånekort).  Fra og med 1. september er det slik at du må logge deg inn dersom du vil benytte biblioteket før (og etter) bemanna åpningstid. Skranken bemannes fra kl 9 alle hverdager, og fra kl 10 på lørdager.

Til våre avislesere

Vi vil som før sørge for at dagens aviser legges frem ca kl 8.
Vi hjelper deg gjerne med å få tilgang til meråpent bibliotek, slik at du kan komme inn tidlig dersom du ønsker det.

Hva er Meråpent bibliotek?

Meråpent bibliotek betyr at du kan bruke biblioteket selv om det ikke er bemanna. Larvik bibliotek er meråpent fra kl 06.00 til kl 23.00 alle dager. Du kan i dette tidsrommet låse opp døren med ditt lånekort og din pinkode.

For å få denne tilgangen må du signere en kontrakt med oss. Du kan signere digitalt i Bibliofil (app eller vår nettside), eller du kan signere på papir. Ønsker du å signere på papir må du komme innom oss i bemanna åpningstid.

Med tilgang til meråpent bibliotek kan du bruke biblioteket når det passer deg. Husk at du ikke kan slippe inn andre på ditt lånekort. Unntaket er egne barn, som selvfølgelig kan bli med deg inn på biblioteket.

Alle våre avdelinger er meråpne.

Bemanna åpningstid Larvik bibliotek

Gjelder fra og med 1. september

Mandag - torsdag 9 til 19
Fredag 9 til 16
Lørdag 10 til 15

En kvinne med en stabel bøker i hendene, smiler til kamera. Åpningstidene er skrevet opp på venstre side i bildet. Illustrasjon.