Etter skoletid i Larvik og på Sentralen i Svarstad

En ny høst og et nytt skoleår er i gang, og vi på biblioteket starter et helt nytt aktivitetstilbud for deg i 4-7 klasse!

Etter skoletid på biblioteket i Larvik

Hver tirsdag mellom 14.00 og 16.00 er akkurat DU velkommen innom :)

Det er gratis, og det er ikke noen påmelding eller bindingstid. Man kommer de gangene man har lyst! Her skal vi finne på mye gøy sammen; lage forskjellige ting, spille, lære yoga, teste sphero, bygge med strawbees og lego, ha halloweenfest mm. Vi er også veldig interessert i å høre hva akkurat dere har lyst å gjøre her hos oss.

Det er Malin Othilie Aareskjold som vil være den voksne som er sammen med dere, og biblioteket vil sørge for litt å knaske på.

Husk å bli hjemme dersom du ikke føler deg bra, og avtal med de hjemme slik at de vet hvor dere er. Man kan gjerne komme ned på biblioteket før selve aktiviteten starter også.

Fokus Etter Skoletid

Etter skoletid på Sentralen i Svarstad

En ny høst og et nytt skoleår er i gang, og vi på biblioteket starter opp igjen med “Etter skoletid” for deg i 4-7 klasse! Hver torsdag mellom 14.00 og 16.00 er akkurat DU velkommen innom :)

Det er gratis, og det er ikke noen påmelding eller bindingstid. Man kommer de gangene man har lyst! Her skal vi finne på mye gøy sammen; lage forskjellige ting, spille, bygge med strawbees og lego, teste sphero mm. Vi er også veldig interessert i å høre hva akkurat dere har lyst å gjøre her hos oss.

Husk å bli hjemme dersom du ikke føler deg bra, og avtal med de hjemme slik at de vet hvor dere er. Man kan gjerne komme ned på Sentralen før selve aktiviteten starter også.