Kjære bruker av Bookbites!

Den 17. august kom det en stor oppdatering av BookBites! Nå er den nye BookBites-appen klar til nedlasting i App Store. Husk å avinstallere den gamle appen først.

Oppdateringen er den største noen gang, og du vil få en helt ny versjon av Bookbites!

Den 16. august stengte appen ned. BookBites vil ikke kunne brukes før all aktuell data er migrert fra den gamle appen til den nye, oppdaterte appen. Dette er planlagt gjennomført i løpet av 16. og 17. august.

Dette innebærer at alle som bruker appen, må laste ned appen på nytt. Du får god informasjon om hva du må gjøre for å laste ned ny app gjennom brukerdialog i nåværende app.

• Du vil få med deg pågående lån, reservasjoner, huskeliste og lesehistorikk i den nye, oppdaterte appen.
  • Innloggingsinfo i den nye appen vil være den samme som i den gamle.
Fokus Bookbites Oppdateres

Slik er den nye appen

• Hele appen er bygget opp på nytt fra grunnen av. Mye av det som er nytt kan du altså ikke se med det blotte øye: bedre ytelse, en sterkt forbedret søkemotor og en ny lydbokavspiller er blant det som er på plass fra 17. august.
  • Helt nytt design.
  • Ønsk en bok: du vil nå kunne ønske deg bøker som av ulike grunner ikke er tilgjengelig i BookBites.
  • Det blir faste sjangerkategorier i søk.

Slik får du den nye appen

• Bruker du iOS, gå til App Store.
  • Bruker du android, gå til Google Play.
  • Den gamle appen vil også lede deg inn til rett sted for å laste ned appen på nytt.
001 Bookbites Ny Appartboard 1
002 Bookbites Ny Appartboard 1

Hva er egentlig Bookbites?

Bookbites er en app til telefon/nettbrett. Appen gir deg tilgang til et stort utvalg e-bøker og e-lydbøker i ulike sjangere, for både barn og voksne.

Hvis du har lånekort hos et av bibliotekene i Vestfold og Telemark kan du benytte deg av tilbudet BookBites.

BookBites ønsker å gjøre din leseropplevelse optimal og lar deg blant annet justere tekststørrelse. Tilgang på Internett er ikke nødvendig når du først har lastet ned e-boka – du kan lese og lytte til bøkene dine offline!

Har du spørsmål om Bookbites? Spør en av bibliotekets ansatte, vi hjelper deg gjerne!