Klikk og hent

Mandag 12. april åpner vi opp igjen! Inntil da kan du benytte Klikk og Hent.

Bestilling

• Du kan bestille bøker via epost, telefon, hjemmesiden vår, Messenger eller via Bibliofil-appen.
    (Max 10 bøker)

• Bokbestillingen må inneholde - Navn - Lånenummer - Epostadresse – Mobilnummer.

• Når vi har mottatt din bestilling gjør vi klar bøkene og sender deg en melding om at de er klare for avhenting. Bøker som har stått til avhenting siden før vi stengte, og bestillinger som har kommet inn de siste ukene, vil også kunne hentes. Vi sender hentemelding.

Henting

• Hentepunkt for utlevering av bøker, vil være ved en sidedør til venstre for vår inngang i Olavsgate. Punktet vil være markert med en plakatbukk ved døren. Når du står utenfor må du ringe oss på 33171050, så kommer vi ut med det du har bestilt.

OBS! Du må ha fått melding fra oss for å kunne hente, og du må hente innenfor oppsatte tider. Vi kan ikke hjelpe til med generelle bibliotekspørsmål eller finne bøker på hylla for deg mens du venter utenfor.

• Hentefristen er 1 uke fra du mottar hentemelding.

• Hentetider fra 6. april:
    Larvik: mandag-torsdag 10-18, fredag 10-16, lørdag 10-14
    avdeling Stavern: tirsdag og torsdag 14-18, lørdag 11-14
    avdeling Lardal: torsdag 16-18

• Alle bøker vi låner ut er trygge å låne og håndtert etter godt smittevern.

Innlevering

• Vi sender ikke ut purringer.

• Ønsker du likevel å levere lånt materiale, kan det leveres inn i våre innleveringskasser i Larvik, Stavern eller Lardal.

Kontaktinformasjon

Hvis du trenger hjelp til innlogging for å bestille eller har andre spørsmål kan du kontakte oss:

Telefon 33171050

Epost: larvik.bibliotek@larvik.kommune.no eller via Messenger/Facebook