Lei av å sveipe? Speeddate på biblioteket

Ble det ikke noen vellykket date på valentinsdagen i år heller? Er du lei av digitale møter og sveiping i alle retninger? Fortvil ikke, biblioteket inviterer akkurat deg til en ekte, klein, morsom, spennende og forhåpentligvis vellykket speeddate!

Du leste riktig, torsdag 03.mars kl.17.30-19.30 arrangerer vi speeddate for single i alle aldre. Vi ønsker å være et møtested for nye bekjentskaper, og vil bidra med det vi kan for at vi mennesker skal ha det bra, være mindre ensomme, og endelig møtes igjen - sånn ordentlig ansikt til ansikt! Det kan bli flaut, gøyalt, helbom, fulltreffer, kult eller episk, men det som uansett er garantert er nye mennesker og en skikkelig kul historie og opplevelse å ta med seg.

Hva passer vel bedre enn å møte en potensiell date, kjæreste eller bekjentskap på biblioteket? Stedet hvor du finner de fineste kjærlighetshistoriene ❤

Nøl ikke, finn fram smilet og motet - og meld deg på!

Vi er avhengige av nok påmeldte for å kunne gjennomføre, og i påmeldingsskjemaet kan du spesifisere aldersgruppe og legning dersom du har preferanser - vi håper å kunne imøtekomme noe av det, men det avhenger av nok deltakere. Det koster 50 kr.

Under selve speeddaten vil du tilbringe 5 minutter med hver enkelt deltaker før du må bli kjent med en ny, og du vil ha et skjema der du setter et lite kryss for de du ønsker å møte igjen. Hvis den andre også krysser av for deg, vil dere i etterkant få tildelt hverandres kontaktinformasjon :) Det blir en pause underveis, og mulighet for å kjøpe seg noe i bibliotekcaféen.

Speeddate På Biblioteket

Og du? Blir det ikke full klaff på speeddaten, så kan du ta med deg en blinddate hjem i stedet - perfekt for sengekanten!

Valentine