Speeddate 2023: Nytt år, nye muligheter!

Nysingel? Evig singel? Eller bare klar for å starte året med nye muligheter? Biblioteket gjentar suksessen som endte i hele 17 potensielle par og inviterer til ny runde speeddate på biblioteket!

Denne gangen er vi i forkant av Valentinsdagen og håper mulighetene er store for at du kan skaffe deg en skikkelig romantisk date til den store dagen.

I år som i fjor byr vi på muligheten til å kjenne etter på ekte kjemi, kleine minutter og kanskje håpefulle øyeblikk?! Datoen å sirkle rundt i kalenderen er onsdag 08.februar fra 18.00-20-00. Melder du deg på speeddaten får du date alle aktuelle kandidater av motsatt kjønn i 7 minutter. Aldersgruppen er satt til 30-50 år, men er du like over eller under og ønsker å delta, ta kontakt så lar det seg nok fint ordne. Man kan kun melde på seg selv, ikke på vegne av andre. Det er bindende påmelding, og påmeldingsfristen er søndag 05.februar.

Under selve speeddaten får du utdelt et skjema som du har med deg; her krysser du av på aktuelle kandidater du gjerne vil møte igjen. Dersom også motparten har krysset av for deg vil dere i etterkant få tilsendt kontaktinformasjonen til den andre; begge må altså like hverandre for å få en match - slik som feks. Tinder også fungerer.

Er du interessert, men litt redd? Det er greit! Biblioteket kan ikke love evig kjærlighet, men vi ønsker å være et sted hvor folk kan møtes, være mindre ensomme og kanskje både møte andre og utfordre seg selv litt? Tenk så gøy om du faktisk treffer noen? De 7 minuttene med hver date er perfekte for å øve seg på å se noen inn i øynene, stille de riktige spørsmålene eller si de morsomme tingene om deg selv du kanskje har glemt.

Det kan bli flaut, gøyalt, helbom, fulltreffer, kult eller episk, men det som uansett er garantert er nye mennesker og en skikkelig kul historie og opplevelse å ta med seg. Og hva passer vel bedre enn å møte en potensiell date, kjæreste eller bekjentskap på biblioteket? Stedet hvor du finner de fineste kjærlighetshistoriene ❤

Finn fram smilet og motet - og meld deg på!

Speeddate På Biblioteket