Filmbib - se kortfilm og dokumentarfilm

Nå kan du se kort- og dokumentarfilm på PC, nettbrett eller mobil helt gratis. Logg inn på filmbib.no med lånekortnummer og PIN-kode fra ditt bibliotek.

Nå kan du se kort- og dokumentarfilm på PC, nettbrett eller mobil.

Tilgang

Logg inn på filmbib.no med ditt lånekortnummer og PIN-kode fra ditt bibliotek. NB. Du må ha nasjonalt lånekort for å få tilgang til Filmbib. Tjenesten er gratis.

Hvilke filmer finner du på Filmbib?

På Filmbib kan du se kort- og dokumentarfilmer av nyere dato, men også et utvalg av filmer som går tilbake i tid. Her vil du finne en unik samling av kortfilmer for både barn og voksne: Animasjonsfilmer, eksperimentelle filmer og humoristiske korte historier. Her er også historisk interessante og samfunnsaktuelle dokumentarer og mye mer.

Til sammen er det rundt 400 titler tilgjengelig for gratis strømming til bibliotekenes lånere.