Babytreff på biblioteket 30. mai

Biblioteket ønsker å bidra til gode lesevaner og tilknytning fra første stund, og ønsker velkommen til babytreff!

Hver torsdag fra kl. 11.00 vil vi ha babytreff på biblioteket, hvor Malin eller en av våre barnebibliotekarer er med. Det blir et underholdende opplegg på maksimum 30 min, og etterpå legger vi til rette for sosialisering mellom store og små. Håper flest mulig også vil spise lunsjen sin i felleskap på biblioteket! Det blir sang, rim og regler, musikkinstrument og enkle fortellinger eller høytlesning.

Det er gratis, og et uforpliktende tilbud for alle som er hjemme med barn opptil ca 1 år. Vi håper at mange tar turen for en koselig stund med babyen sin, samtidig som det er en møteplass for sosial samling, læring, inkludering og utveksling. Det er også alltid rom for boktips for både liten og stor.

Den første torsdagen i måneden har vi "faglig påfyll" eller noe "ekstra" i tillegg til eller istedenfor det ordinære opplegget.

Tegning av en liten jente som bøyer seg fremover og smiler. Hun har små musefletter og sparkebukser på. Illustrasjon
Bildet er tatt av Renê Souza da Silva fra Pixabay

• Dato30.05.2024 - 30.05.2024