Konsert med Roy Einar Dreng, Gerrard & Olsen

Bli med på konsert! Roy Einar Dreng, fra Tjølling, har laget nye sanger om opplevelser fra Larvik og omegn.

Bli med inn i en verden hvor virkelighet og eventyr går hånd i hånd. Det blir en reise inn fjorden, langs elva, dypt inn i skogen og, ja, helt opp på fjellet. Du får møte mystikkens vesener som Huldra, Alver og Fanden sjøl. Her er det også menneskelige relasjoner, død og ikke minst kjærlighet.

Musikken er viser inspirert av norsk, britisk og amerikansk folkemusikk og tekstene er norske og fremføres smakfullt , lidenskapelig og folkelig.

Musikere: Roy Einar Dreng på gitar, vokal og munnspill. Ronnie Gerrard, fele, mandolin, cittern og fløyte. Asbjørn Olsen, kontrabass, el bass

Vipps-konsert. Oppfordrer de som kan og vil til å betale for konserten ved å vippse til utøver!

Roy Einar Dreng M Band Original 8886E556 1AB5 4AB6 B39D 563C47E9E977

• Dato28.09.2024 - 28.09.2024