Søndagsåpent bibliotek: Bamsesykehus med Larvik Røde Kors

Har kosedyret ditt et ødelagt bein eller arm, eller har det blitt forkjølet? Ta det med til Bamsesykehuset!

Denne søndagen kommer Bamsesykehuset fra Larvik Røde kors til Larvik bibliotek. Det kommer også flere flinke bamseleger som har utstyr og medisiner slik at alle kosedyr skal bli helt friske igjen!

Har kosedyret ditt et ødelagt bein eller arm, eller har blitt forkjølet, så ta dem med til Bamsesykehuset! Kanskje de trenger en vaksine? Bamselegene tar imot alle typer kosedyr og foretar alt fra operasjoner til utlevering av medisiner mot forskjellige "sykdommer".

Ta gjerne med kosedyret selv om det ikke feiler det noe. Du kan da få noen gode og nyttige tips fra Bamselegene om hvordan du kan holde kosedyret helt og friskt lenge 🙂

Biblioteket er bemanna denne søndagen fra 11 til 15. Velkommen!

Røde Kors Larvik. Bamsesykehuset. En teddybjørn med plasterlapper i panna og bandasje rundt armen. Tegning.

• Dato22.09.2024 - 22.09.2024
  • Tid12:00 - 14:00