Babytreff

Biblioteket ønsker å bidra til gode lesevaner og tilknytning fra første stund, og ønsker velkommen til babytreff på biblioteket!

Hver torsdag fra kl.11.00 vil vi ha babytreff på biblioteket, hvor Malin eller en av våre barnebibliotekarer er med. Det blir et underholdende opplegg på maksimum 30 min, og etterpå legger vi til rette for sosialisering mellom store og små. Håper flest mulig også vil spise lunsjen sin i felleskap på biblioteket!

Det blir sang, rim og regler, musikkinstrument og enkle fortellinger eller høytlesning. Det er gratis, og et uforpliktende tilbud for alle som er hjemme med barn opptil ca 1 år. Vi håper at mange tar turen for en koselig stund med babyen sin, samtidig som det er en møteplass for sosial samling, læring, inkludering og utveksling.

Vi ønsker også å få på plass litt faglig påfyll innimellom, som babymassasje og besøk av helsesykepleier. Det vil også være rom for boktips for både liten og stor.

Første babytreff er torsdag 02.september, velkommen!

Babytreff (1)