Bli med på Bibliobattles! Online turnering i Minecraft i uke 38 og 39 (september)

Kjære gamere og venner av gamere! Denne høsten vil bibliotek over hele landet samarbeide med spillorganisasjonen Bibliogames om online-turneringer i forbindelse med Nordic Game Week!

Turneringen

Hvert bibliotek starter med lokale turneringer, og vinnerne går deretter videre til de nasjonale finalene for å representere sitt hjemsted – bibliotek mot bibliotek.

Turneringene blir strømmet med kommentator på Twitch.tv

Alle våre lånere kan delta på:
Minecraft byggekonkurranse som går i uke 38 og 39 (fra 20. september) for Larvik bibliotek. Maks 15 påmeldte.

Bibliogames Logo

Temaet for årets turnering er “Mitt drømmehus”. Slipp kreativiteten løs og bygg det huset du aller helst skulle bodd i – eller kanskje et hus så vilt at det bare kan eksistere i drømmer?

For oss i Vestfold og Telamark er dette datoene for turneringen i Minecraft:

søndag 26. september
tirsdag 28. september
torsdag 30. september
lørdag 2. oktober

Oppmøte er kl 16.30 på turneringsstart 17.00 med varighet til 18.30

Finalen går i november.

Det er begrenset antall plasser og påmeldingsfrist 31. august, så vær rask! For mer info og påmeldingsskjema, se "Bibliobattles påmelding" (lenke under)

Hvor foregår dette?

Du sitter hvor du vil når du deltar i turneringen og bruker ditt eget utstyr. Informasjon om hvordan du kobles opp finner du på nettsiden til Bibliogames.

På biblioteket vil vi strømme turneringen på skjerm tirsdag 28. september og torsdag 30. september.

Banner Minecraft