Bokbiten kafé åpner fredag 15. mars kl 12.00

Endelig blir det kafédrift igjen her på Larvik bibliotek.

Inga Kovilova skal drive Bokbiten kafé og hun gleder seg til åpningen!

Mange av våre besøkende har savnet kaféen i biblioteket, og vi er veldig glade for å kunne åpne igjen. Inga Kovilova er utdannet kokk og matlagingsteknolog. Hun kommer fra Latvia, men har bodd i Norge siden 2009. Og nå er hun klar for å drive kafé for alle som bor i Larvik. Det er vi glade for!

Menyen på Bokbiten kafé vil bestå av mange slag pannekaker, salatbuffét og mat som er sunn og ikke er av det dyreste slaget. Det blir mulig å kjøpe seg en god kopp kaffe, noe vi vet mange har savnet.

På åpningsdagen byr Inga på gratis kanelbolle til de som kjøper kaffe eller lemonade. Det vil også være gode priser på kakene denne dagen.

Åpningstidene til Bokbiten kafé vil være
mandag til torsdag 10 - 18, fredag 10 - 16 og lørdag 10 - 15

Vi sees på fredag! Velkommen skal du være, både på åpningsdagen og alle andre dager.

Portrettfoto
Inga Kovilova