Bokbiten kafé er åpen!

Fredag 15. mars åpnet Bokbiten kafé på Larvik bibliotek. Inga Kovilova skal drive kaféen og det kom mange spente gjester innom på åpningen.

Det var biblioteksjef Kari Moldvær som sto for den offisielle åpningen. Vi fikk servert nydelig musikk ved Jonas Thorstensen fra Kulturskolen i Larvik. Kaféens vertinne, Inga, sa også noen ord om hvordan hun ønsker å drive. Hun er åpen for ønsker fra publikum og gleder seg til å drive Bokbiten kafé på biblioteket.

Den første timen kafeen var åpen var det mer enn 50 kafégjester innom. Det synes vi var veldig gledelig, og vi gleder oss til fortsettelsen.

På åpningsdagen var det ekstra gode tilbud, og folk koste seg med lunsjretter, kaffe og kaker og annet godt.

Bilder fra åpningen

Kafégjester sitter ved et bord inne på Bokbiten kafé. Foto: Larvik kommune
Kafégjester ved inngangen til Bokbiten kafé, Ballonger henger rundt inngangen. Foto: Larvik kommune
Kaféstemning. Folk sitter ved bordene. Foto: Larvik kommune