Mikrobiblioteket "Flukt" åpner på Salsås!

Bli med på åpningen av Mikrobiblioteket "Flukt" søndag 24. september!

Mikrobiblioteket er på plass, men uten bøker enn så lenge. Bøkene skal vi sammen bære opp på søndag! Her er en kort rapport fra tømrer Håkon Køhn Lund på Verket Larvik, fra monteringen av "Flukt":

"Det ble en helt fantastisk tur! Gutta samarbeidet godt mens de klatret opp fjellet iført hvite joggesko og hettegenser. Ingen sure miner! Solveig fra turistforeningen hadde med drikke og kvikklunsj. Kåre fra turistforeningen bar taket og fikk skikkelig taket på det! Jeg iført oljehyre og drill. "

Mikrobiblioteket bæres oppover stien mot Salsås av fem personer, sett bakfra. Foto
Foto: Verket, Larvik
Bildet viser et bål i forgrunnen, og to personer som monterer opp mikrobiblioteket i bakgrunnen. Foto
Foto: Verket, Larvik
Montering av mikrobiblioteket. En person sitter på huk og jobber, en annen person hjelper til. Foto
Foto: Verket, Larvik
Mikrobiblioteket nesten ferdig montert. En person jobber med siste justeringer. Foto
Foto: Solveig Dolven
En person står ved siden av mikrobiblioteket som er montert opp ved gapahuken. Foto
Foto: Verket, Larvik
Gjengen som har snekret og montert opp mikrobiblioteket "Flukt", fotografert på Salsås.
Foto: Solveig Dolven

Mikrobiblioteket på Salsås er klart for åpning, og det gjøres søndag 24. september. Bli med da vel!

Larvik og omegn turistforening (LOT) arrangerer "Ruslær" der åpning av mikrobiblioteket skjer. Bli med oss å bære bøker til toppen, slik at vi kan fylle mikrobibliotekets hyller!

Les mer om turen på LOT sine nettsider