Pauserommet - mat, mingling og aktivitet

Ser du etter en liten pause i en stressende hverdag? Har du lyst til å bli kjent med nye mennesker og gjøre noe gøy? Vil du ha litt egentid uten barn? Vil du spise middag sammen med noen?

Larvik bibliotek starter Pauserommet; et møtested med mat, mingling og aktivitet. Hver onsdag fra 17.00 - 19.00 inviterer vi deg til å ta turen til oss for å spise middag sammen for en 50-lapp, etterfulgt av en prat med nye eller kjente fjes.

Hver uke har vi også en aktivitet du kan bli med på hvis du vil. Den første onsdagen i måneden blir det alltid quiz, de andre gangene kan det være en hobbyaktivitet, brettspill eller lignende. Vi avslutter hver onsdag med en gratis loddtrekning!

Vi samles i kaféen på biblioteket, og det er ingen påmelding. Kom innom som du er, for en pause, for litt påfyll, for å gjøre noe sammen med andre - hjertelig velkommen!

Oppstart i september.

Ung kvinne sitter med en kaffekopp i handa og smiler til fotografen. Hun sitter foran kafeens disk på Larvik bibliotek. Foto: Larvik bibliotek
Pauserommet - mat, mingling og aktivitet. Foto: Larvik bibliotek