Sommerles 2023 - vinneren er kåret

Hvert år trekkes en tilfeldig deltaker i Sommerles ut til å få en ekstra overraskelse til seg og klassen sin. I år ble det Evan i 3B på Jordet skole.

Årets Sommerles på Larvik bibliotek slo alle tidligere rekorder. Hele 1245 barn var med, og til sammen leste de imponerende 11 998 bøker!

Vi delte ut mer enn 1 400 premier i løpet av de tre sommermånedene, og møtte masse leseglade unger med foreldre og søsken blant hyllene våre. Og glade lesere betyr superglade bibliotekarer!

Denne uken tok bibliotekets Nina og Susanne turen til Jordet skole for å overraske den deltakeren som var blitt tilfeldig trukket ut blant de 1245 med en ekstra påskjønnelse. Og Evan og klassekameratene i 3B ved Jordet skole ble både overrasket og glade.

Vi gratulerer Evan igjen, og håper på at Sommerles 2024 byr på enda flere leserekorder!

Sommerlesvinner og klassen