Viktig om "Etter skoletid" på tirsdager

Det er uforutsigbare tider, men med noen tilpasninger starter vi opp igjen "Etter Skoletid" for 4-7 trinn tirsdag 18. januar - så fremt det ikke strammes inn lokalt eller nasjonalt!

Etter skoletid er et aktivitetstilbud til deg som går på 4.-7. klassetrinn

Påmelding og nytt tidspunkt

På grunn av den uforutsigbare situasjonen og smittevern vil vi være nødt til å ha påmelding og maks 20 deltakere per gang - fram til vinterferien.

Foresatte eller elever må ringe biblioteket på 33 17 10 50 dagen før Etter Skoletid; det vil si mandagen før - mellom 08.00 og 20.00.

Klokkeslettet på "Etter Skoletid" er også endret til 13.00-15.00. Dette er en varig endring.

Smittevern

Ellers vil vi forsøke å tilrettelegge og organisere Etter Skoletid så normalt som mulig, men barna vil i mye større grad være nødt til å oppholde seg inne på aktivitetsrommet vårt "Skauen". Resten av biblioteket skal kun benyttes til for eksempel toalettbesøk, kjøp av mat i caféen eller for å hente seg en bok.

Videre gjelder selvfølgelig vanlige smittevernregler og anbefalinger, hvorav ingen syke skal møte på biblioteket - ei heller med milde symptomer. God håndhygiene, avstand osv gjelder fortsatt.

Har du spørsmål om tilbudet "Etter skoletid" er det bare å ta kontakt med Malin på epost eller telefon som står oppført nedenfor.

Malin Othilie Aareskjold
e-post malin.othilie.aareskjold@larvik.kommune.no